Pregătiți pentru nevoile tale

Funcționalități call center virtual

Contactează-ne!

+4 021 56 93 698

Te sprijinim în afacerea ta

Funcționalități call center virtual

Îți suntem constant alături și îți oferim suportul nostru pentru ca afacerea ta să fie una de succes

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Distribuția apelurilor după reguli automate

Redirectionezi apelurile în funcție de priorități, către operatori specifici, după un set de reguli automate, astfel încât clientul să ajungă la persoana potrivită.

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Telefon web pentru agenți mobili

Agenții tăi se pot conecta la platformă din orice locație, fiind necesară doar conexiunea la internet. Interfața Web Phone este funcțională în browser-ul web.

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Supervizarea echipei în timp real

Poți urmări în timp real performanța operatorilor, asigna și reasigna pe loc apelurile. De asemenea, poți interveni în timpul convorbirii fără a fi auzit de client.

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Mai multe call centere sub o singură umbrelă

Poți să ai oricâte call centere dorești, complet separate și cu reguli diferite de funcționare. Taxarea se va face în funcție de numărul total de operatori, nu în funcție de numărul call centerelor.

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Statistici și monitorizare

Crești calitatea serviciilor tale prin monitorizarea performanței agenților, atât în timp real cât și prin datele stocate privind activitatea acestora.

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Distributie automată a apelurilor

Crești productivitatea prin distribuția automată a apelurilor după reguli predefinite

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Pagină de administrare Self-Service

Îți poți administra singur call center-ul cu ajutorul unei interfețe grafice intuitive. Nu ai nevoie de ajutorul unui specialist dedicat pentru această operațiune și nu depinzi de furnizor pentru modificările de configurație.

Call center virtual pentru orice afacere - Virtual CallCenter

Optimizări inteligente cu Predictive Dialer

Predictive Dialer îți calculează timpul mediu al convorbirii versus numărul de agenți liberi pentru o alocare optimizată. În plus, Virtual Call Center recunoaște roboții telefonici sau tonul de ocupat.

Solicită testare gratuită

De ce să alegi
Virtual Call Center

Poți testa gratuit timp de 30 de zile, fără contract și fără credit card.
Ai timp suficient să rulezi campanii, să faci integrarea cu CRM-ul sau magazinul tău on-line și să ne testezi API-urile.

Implementare într-o ora

Poți accesa instantaneu un call center cu capabilități enterprise care va scala cu ușurința, fără a necesita vreun efort de implementare din partea ta.

Costuri mai mici

Fără achiziții de echipamente, fără tehnicieni sau ingineri dedicați întreținerii call-center-ului, făra abonamente de suport.