API

Integrare API

Contacteaza-ne!

+4 031 82 82 200

Virtual Call-Center se integreaza cu usurinta cu aplicatiile tale interne.

Multe dintre functiile sale pot fi declansate de evenimente care au avut loc in alte sisteme software astfel incat afacerea ta sa functioneze integrat.

 Spre exemplu, un client poate fi sunat ca urmare a faptului ca a apasat butonul “Te sunam pentru mai multe detalii” expus in pagina ta website.

 Functionalitatea se obtine prin Click2Call , functia de Originare Apel 

Exemplu de API

API Click2Call

 

Initiere apel Click2Call

Reapelare Click2Call

Apeluri inchise Click2Call

Inregistrari Click2Call

 

API Reapelare apeluri pierdute

Activeaza Reapelare

Dezactiveaza Reapelare

Reapelari

API Operator

Selectare aptitudini

Selectare coduri

Creare Extensie

Selectare Extensie

Creare Operator

Update Operator

Schimba parola Operator

Sterge Operator

Selecteaza Pauză

Intra in Pauză

Iesi din Pauză

Selecteaza Coada (Queue) Neasignata

Asigneaza Coada (Queue)

Selecteaza Coada (Queue) Asignata

Alte integrari API

Detalii Apel

Istoric Apel

Detalii Sesiune

Înregistrează

Pauză înregistrări

Reia înregistrările

API interfata WebPhone

ID Operator

Detalii campanii telefonice

Deschide Sesiune

Inchide Sesiune

Solicită testare gratuită

De ce să alegi
Virtual Call Center

Poți testa gratuit timp de 30 de zile, fără contract și fără credit card.
Ai timp suficient să rulezi campanii, să faci integrarea cu CRM-ul sau magazinul tău on-line și să ne testezi API-urile.

Implementare într-o ora

Poți accesa instantaneu un call center cu capabilități enterprise care va scala cu ușurința, fără a necesita vreun efort de implementare din partea ta.

Costuri mai mici

Fără achiziții de echipamente, fără tehnicieni sau ingineri dedicați întreținerii call-center-ului, făra abonamente de suport.