Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.

Distribuția apelurilor după reguli automate

Direcționezi apelurile cu anumite priorități, către anumiți operatori după un set de reguli automate, astfel încât clientul să ajungă la persoana potrivită.

Telefon Web pentru Agenți Mobili

Agenții se pot conecta din orice locație și nu au nevoie de telefon pe birou datorită interfeței WebPhone, funcțională în browser web.

Reguli automate de distribuție a apelurilor

Crești productivitatea prin distribuția automată a apelurilor primite după reguli predefinite.

Statistici și Monitorizare

Crește calitatea serviciilor tale prin monitorizarea performanței agenților atât in timp real cât și pentru date istorice.

Optimizări inteligente cu Predictive Dialer

Peformante de neegalat în campaniile outbound cu Predictive Dialer, care va calcula timpul mediu al convorbirii versus numărul de agenți liberi pentru o alocare optimizată.

Supervizarea echipei în timp real

Poți urmări în timp real performanță operatorilor, asigna și reasigna pe loc apelurile sau interveni în timpul convorbirii fără a fi auzit de client.

Pagina de administrare Self-Service

Îți administrezi singur call center-ul printr-o interfață grafica intuitivă. Nu ai nevoie de specialiști dedicați și nu depinzi de niciun furnizor pentru majoritatea modificărilor de configurație.

Mai multe call-centere sub o singură umbrelă

Ai mai multe echipe de operatori? Poți avea oricâte call-centere dorești, complet separate și cu setări proprii iar tu plătești la numărul total de operatori.

Distribuția apelurilor după reguli automate

Direcționează apelurile către Operatorul potrivit, la timpul potrivit .
Putem duce satisfacția clientului cu privire la serviciile societății la următorul nivel!

Prin direcționarea apelurilor după reguli automate, cum ar fi spre exemplu după competențele operatorilor, apelurile vor fi direcționate către Operatori cu care clilentul va fi foarte mulțumit să discute întrucât aceștia îi vor putea da toate informațiile de care are nevoie.

Așadar, cu Virtual CallCenter apelurile pot fi segmentate pe bază competențelor fiecărui agent. Aceasta capabilitate face comunicarea mai precisă și crește nivelul de corectitudine a informațiilor furnizate.

Pe lângă rezultatele spectaculoase pe care le aduce în rândul satisfacției clienților, o asemenea funcționalitate crește foarte mult și moralul Operatorilor cărora le crește rata de succes, încrederea de sine și implicit își doresc să muncească mai mult simțind că au devenit un expert al domeniului respectiv.

Distribuția apelurilor după reguli logice și bine definite conduce la o strategie concretă de atribuire a apelurilor care selectează operatorul cel mai potrivit pentru o anumită solicitare, în loc să o transfere pur și simplu la următorul operator disponibil, așa cum ar funcționa de altfel majoritatea call center-urilor.

De ce să alegi Distribuția apelurilor după reguli automate?

Z

Îmbunătățirea Serviciilor către Clienți

Apelurile pot fi asignate celor mai potriviți Operatori, în funcție de competențe, disponibilitate, etc.

Z

Utilizarea Eficienta a Resurselor

Utilizarea resurselelor societății într-o manieră eficientă este o situație de tip win-win atât pentru organizație cât și pentru operator, întrucât acesta din urmă va fi mult mai mulțumit de muncă să și va aduce rezultate mult mai bune echipei.

Z

Arhitectură Sofisticată

Întregul proces de gestionare a apelurilor va devini mult mai precis și sofisticat, lucru ce va netezi și eficientiza fluxul de activități.

Z

Creșterea numărului de solicitări rezolvate de la primul apel

Datorită faptului că fiecare apel este gestionat de operatorul cel mai potrivit, probabilitatea că acesta să găsească și o rezolvare pentru solicitarea respectivă chiar în cadrul primului apel de la client pe acest subiect, este foarte mare. Acest lucru contribuite la creșterea numărului de solicitări rezolvate de la primul apel.

Z

Creșterea Moralului Operatorilor

Operatorii vor fi entuziasmați să facă o muncă la care sunt ori cei mai potriviți, sau să le fie alocate apeluri în funcție de disponibilitatea lor fără a se crea dezechilibre, etc. și vor deveni mai încrezători în forțele proprii și implicit mai productivi.

Telefon Web pentru Agenți Mobili

Telefoanele de birou nu mai sunt obligatorii!

 În lumea corporațiilor utilizarea spațiului de lucru este o componenta crucială care trebuie făcută într-un mod în care îndeplinește cerințele tuturor. În special atunci când spațiul este o problemă, lucru des întâlnit în call centere, devine tot mai dificil să găsești loc pentru toată lumea și toți angajații să beneficieze de calculator, telefon de birou și alte echipamente hardware.

La fel cum laptopul a rezolvat problema spațiului și a lipsei de mobilitate pe care o dă un calculator PC tradițional, Virtual CallCenter rezolvă problemă telefonului de birou punând la dispoziția celor ce doresc Telefonul Web.

Parte integrată din Virtual CallCenter, această funcție face posibilă desfășurarea oricărui tip de apel telefonic de pe laptop sau calculator doar prin intermediul platformei noastre.

Pe lângă economia de spațiu, scapi și de cheltuiala sau efortul de întreținere și inventariere a telefoanelor de birou.

De asemenea, această funcționalitate rezolvă și problema mobilității operatorilor. Aceștia se pot conecta și din exteriorul sediului beneficiind de toate funcționalitățile pe care le au când sunt la birou.

Functiile principale ale Telefonului Web:

  • Dezactivare microfon în timpul apelului (funcția Mute)
  • DTMF (Dual-tone multi-frequency) pentru a tasta manual numerele de telefon
  • Transfer intern
  • Transfer extern
  • Formular pentru a completa rezultatul apelului
  • Integrare cu CRM prin API

De ce să alegi Telefonul Web?

Z

Reduci Costurile

De ce să plătești mai mult pentru telefoane de birou când Virtual CallCenter îți poate îndeplini toate cerințele în cadrul platformei software?

Z

Mai buna utilizare a spațiului

Spațiul de lucru poate fi utilizat mai bine astfel încât în același perimetru pot lucra mai mulți Operatorii simțindu-se foarte confortabil.

Z

Comunici cu Ușurință și Mobilitate

Operatorii pot comunică ușor, atât de la birou cât și din alte locații (o caracteristică foarte importantă mai ales pentru Operatorii care lucrează Remote/de acasă) întrucât nu sunt legați de un telefon de birou. În plus, telefonul web afișează funcțiile sale într-un mod mai prietenos pentru utilizatori decât telefonul de birou. Astfel, Operatorii află și folosesc mai multe dintre aceste funcții.

Z

Ușor de configurat

API-ul nostru pentru Telefonul Web este ușor de integrat cu CRM-ul. Operatorii sau Supervizorii se vor putea loga în CRM-ul folosit de societate și vor putea forma sau primi apeluri direct din CRM.

Reguli automate de distribuție a apelurilor

Optimizați fluxul apelurilor

Doriți să simplificați fluxurile anevoioase de apeluri? Puteți reuși cu Regulile automate de efectuare a apelurilor care vă ajută să distribuiți în mod egal apelurile printre Operatorii disponibili, urmând strategii specifice. Acum nu trebuie să vă mai faceți griji cu privire la alocarea manuală a apelurilor, concentrați-vă numai asupra performanței și atingerii obiectivelor.

Cu aceste protocoale predefinite, apelurile vor fi direcționate spre operatorii disponibili, ceea ce va evita supra-alocarea unui singur Operator și va menține clientul mai puțin timp în așteptare.

Strategii de distribuție a apelurilor

 

  • Agenți cu cele mai puțin apeluri
  • Agenți cu cel mai puțin timp vorbit
  • Agentul inactiv pentru cel mai mult timp
  • Sună la toti
  • Sună prin rotație (Round Robin)

De ce să folosești Distribuția automată a apelurilor?

Z

Evita povară distribuției apelurilor

Prin Distribuția automată a apelurilor Operatorii vor primi un volum echilibrat de apeluri, lucru ce va evita supra-aglomerarea unui singur operator.

Z

Ai control asupra apelurilor

Ai controlul complet asupra fluxului de apeluri și anume asupra modului în care clienții interacționează cu call center-ul. Decizia este în întregime la tine.

Z

Crește eficiența

Asigura eficientizarea fluxului de apeluri prin identificarea operatorilor care întrunesc criteriile de distribuție.

Z

Creșterea Satisfacției Clienților

Când volumul apelurilor crește, Distribuția automată a apelurilor ajuta în fluidizarea apelurilor lucru ce îmbunătățește rata de conectare cu operatorul și implicit crește satisfacția în rândul clienților.

Z

Un Call Center Productiv

Funcții precum Distribuția automată a apelurilor aduce mari beneficii în organizație întrucât aceasta devine imediat mai productivă și cresc șansele de a își atinge obiectivele.

Statistici si Monitorizare

Pentru orice call center, statisticile și rapoartele sunt foarte importante pentru a măsura performanță Operatorilor și a găsi zonele de îmbunătățit.

Rapoartele joacă un rol major în luarea deciziilor. Cu Virtual CallCenter analizele și rapoartele pot furniza Supervizorilor și managementului societății detalii la nivelul fiecărui minut de activitate. Asfel, Operatori pot fi monitorizați îndeaproape și managementul se poate asigură că oferă cea mai bună experiență clienților săi.

Virtual CallCenter poate furniza o gamă largă de rapoarte statistice istorice, ce conțin informații din activitățile deja efectuate-fie ele foarte recente sau din trecut. Pentru acestea utilizatorul poate selecta intervalul de timp (data de început și data de sfârșit) pentru care dorește să i se afișeze informația.

Optimizări inteligente cu Predictive Dialer

Predictive Dialer este funcția ideală pentru afaceri ce derulează campanii outbound (de ieșire) cu volume mari de apeluri .

Predictive dialer anticipează când să plasese următorul apel telefonic astfel: pe baza numărului de agenți și a duratei medii a unui apel își ajustează modelul de apelare. Spre exemplu, dacă pare că un operator este predominant disponibil iar durata medie a apelului este relativ scurtă, atunci Predictive Dialer va forma plasa apeluri mai frecvent. În mod similar, dacă operatorii sunt predominant ocupați iar durata medie a apelului este lungă, Predictive Dialer își va ajusta algoritmii astfel încât să țina clientul în așteptare cât mai puțin timp însă să dea încărcare maximă operatorilor.

Predictive Dialer face posibil că fiecare operator să primească volumul optim de apeluri, având timpi morți foarte scurți sau complet inexistenți și ca tot procesul de apelare să fie automatizat și să beneficieze de cel mai bun algoritm la momentul respectiv.

Cifrele arată că Predictive Dialer crește în mod dramatic rata de contactare a clienților, fapt care conduce implicit și la creșterea ratei de conversie per operator cu 60% până la 80%.

Societățile se străduiesc să câștige cât mai mult din piață și pentru că fiecare apel contează, campaniile de outbound trebuie să fie cât mai eficiente.

Predictive Dialer creează o explozie a vanzărilor, creșterea productivitătii, optimizarea ratei de conectivitate și nu în ultimul rând, contactează o gamă largă de clienți în cel mai scurt timp posibil.

De ce să alegeți Predictive Dialer?

Z

Economisește Timp

Economisește mult timp, deoarece anticipează când să trimită următorul apel în funcție de timpul mediu de convorbire și de numărul de operatori disponibili.

Z

Optimizează Procesul de Generare a Apelurilor

Predictive dialer crește dramatic timpul în care operatorul conversează cu clientul, în locul timpului petrecut pentru a forma numărul și a plăsa următorul apel ceea ce ajută în optimizarea globală a campaniilor de outbound.

Z

Creșterea Ratei de Contactare Clienți

Întrucât operatorul nu mai trebuie să aștepte până la formarea următorului apel, rată de contactare a clienților crește.

Z

Creșterea Retenției Operatorilor

Nu în ultimul rând: cu Predictive Dialer operatorii sunt mai mulțumiți de locul lor de muncă deoarece acesta ușurează mult fluxul activităților prin automatizarea întregului proces. Astfel, operatorii sunt mereu angajați în apeluri și au șanse mai mari în a-și atinge și chiar depăși norma de lucru.

Z

Creșterea Profitului și Productivității

Având aceste capabilități avansate, Predictive Dialer ajută afacerea să fie mai productivă și, în cele din urmă, oferă rezultate fructuoase.

Supervizarea echipei în timp real

Virtual CallCenter are o interfață de tip tablou de bord care afiseza diferite metrici pentru supervizori și adiministratori astfel încât aceștia pot monitoriza în timp real diverse zone de interes.

Aceste rapoarte ce pot fi furnizate chiar și în timp real permit intrarea în detaliu la nivel granular pentru a verifica și înțelege de unde provin diferite situații.

Iată mai jos unele dintre zonele pentru care Virtual Call Center poate furniza rapoarte și statistici în timp real este următoarea:

 

  • Performanța Operatorilor
  • Calitatea apelurilor
  • Experiența clienților
  • Limbaj vulgar
  • Feedback Clienți
  • Respectarea atitudinii non-violente
  • Zone de îmbunătățit ale operatorului
  • Capabilități și puncte forțe ale operatorului
  • Tentative de escaladare

De ce să monitorizezi activitatea operatorilor în timp real?

Z

Asigură Calitatea și Consistența în Relația cu Clientul în timp real

Asigură Calitatea și Consistența în Relația cu Clientul în timp real
Datorită statisticilor și informațiilor obținute în timp real Supervizorii se pot asigura ca fiecare client este deservit în cel mai bun mod posibil. Supervizorii pot ține evidența apelurilor primite în timp real și pot lua decizii proactive atunci când observă deficiente ale Operatorului cu privire la modul în care gestionează clientul.

Astfel, Supervizorul se asigură că situația nu scapă niciodată de sub control și că rata de satisfacție a clientului va fi la cel mai înalt nivel posibil. Consistența în modul de gestionare a clienților contribuie foarte mult la creșterea ratei de implicare și de satisfacție a clienților.

 

Z

Îmbunătățirea deciziilor luate

Managementul poate lua decizii mai bune deoarece se bazează pe fapte reale și extrem de recente ce provin din rapoarte și poate efectua și o analiză comparativă între Operatori pentru a vedea cine rămâne în urmă și cine este eficient.

Aceste analize vor ajuta afacerea și în previziunile legate de vânzări, ceea ce în final le ajută să creeze planuri de afaceri și strategii în consecintă.Oferim un demo gratuit al acestor caracteristici menționate și multe alte caracteristici care fac parte din Virtual CallCenter. Contactează-ne pentru a afla mai multe!

Z

Identifică zonele de îmbunătățit ale Operatorilor pentru a le putea oferi instruirea potrivită

Cu statisticile și rapoartele în timp real, Supervizorii de call center pot monitoriza prestația Operatorului și îndeplinirea indicatorilor de performanță pe loc.

Această va furniza suficiente informații pentru a identifică zonele pe care Operatorul trebuie să le îmbunătățească. Colectând aceste informații statistice, Supervizorul poate planifica sesiuni de instruire potrivite astfel încât să rezolve aceste probleme.

Z

Identifică aptitudinile Operatorilor

Statisticile și analizele în timp real ajută de asemenea și la identificarea punctelor forțe ale Operatorilor. Această funcționalitate ajută apoi Supervizorii să asigneze apelurile în funcție de competențele Operatorilor pentru că acesta să fie cât mai productiv.

Pagina de administrare Self-Service

Îți administrezi singur call center-ul printr-o interfață grafică intuitivă. Nu ai nevoie de specialiști dedicați și nu depinzi de niciun furnizor pentru majoritatea modificărilor de configurație.

Solicita un demo gratuit și manualele de produs pentru a înțelege mai multe despre cum îți poți administra singur softul de call center.

Mai multe call-centere sub o singură umbrelă

Virtual CallCenter permite definirea mai multor structuri de call-center sub aceeași platformă.

Spre exemplu, dacă ai două magazine online și dorești să ai pentru fiecare un alt număr de contact, un alt IVR și reguli de alocare ale apelurilor complet diferite, Virtual CallCenter poate îndeplini toate aceste condiții iar tu vei plăti prețul per operator, ca și cum ai un singur call center.

Fiecare call center poate scala sau se poate modifică la fel de simplu ca și cum ar fi unul singur și vei beneficia pentru fiecare de absolut toate capabilitățile platformei Virtual CallCenter.

Cere un demo gratuit și te vei convinge de performanțele noastre!