Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.

CENTRALA TELEFONICĂ INTEGRALĂ IP PBX

Sună. Trimite Mesaje. Colaborează. Conectează-te.

CENTRALĂ TELEFONICĂ VIRTUALĂ

 

Soluţia Virtual Call Center are în spate un sistem inovativ de telefonie bazat pe tehnologia PBX VoIP, fiind o alegere cost-eficientă pentru companiile mici sau mari. Centrala telefonica face parte din gama de servicii ultra-performante oferite de Inovo Solutions, combinând cu succes funcţionalităţile obişnuite ale unei centrale telefonice clasice cu tehnologia de ultima generatie VoIP.

VoIP (Voice Over Internet Protocol – voce prin internet) este o tehnologie utilizată în comunicaţii de voce pe reţelele pe bază de IP, ceea ce înseamnă că permite utilizarea telefonului via internet. Virtual Call Center include interfeţe grafice de administrare care au la baza tehnologia ultra-performanta Asterisk.

IP PBX Ultra-Performant

Soluţia noastră IP PBX dispune de tehnologia eficienta Asterisk care oferă atât funcţionalităţi clasice PBX, cât si o paletă vastă de functionalitati avansate. De asemenea, aceasta poate fi utilizată alaturi de sisteme de telefonie tradiţionale, dar si cu sisteme “Voice over IP”.

Monitorizare în timp real Click2Call

Funcţia Click2Call exploatează la standarde înalte toate capacităţile centralei telefonice IP Inovo şi oferă în timp real o vedere de ansamblu pentru utilizatorii autorizaţi asupra tuturor activităţilor care au loc in cadrul centralei telefonice.

Rapoarte de performanţă prin QueueMetrics

QueueMetrics este o functie care monitorizează şi generează rapoarte detaliate privind performanţele centralei telefonice.

Suport tehnic specializat

Chiar si dupa ce Call Center-ul este implementat, echipa Inovo îţi ofera suport 24/7 la cerere, inclusiv mentenanţă preventivă, asistenţă de corecţie, suport tehnic specializat, etc.